| Передмова |
3 |
| Чи те ми робимо, І що ж далі робити? |
6 |
| Командно-адміністративна система в освіті — як вища стадія її демократизації |
18 |
| Чи потрібно ревізувати закон про освіту? |
29 |
| Лист до прем'єр-міністра України |
40 |
| Консенсус |
42 |
| А чи не занадто дорога ціна за роль пішаків на чужій шаховій дошці? |
45 |
| Ще не вечір |
51 |
| Чи платитимуть пенсію по інвалідності парламентаріям України? |
54 |
| Чотири зустрічі з виборцями |
57 |
| Державно-політична барокамера - як один із варіантів порятунку |
64 |
| Новорічні поздоровлення ректора |
70 |
| Роздуми про деякі несподівані події минулого року |
74 |
| А що за "кадром"? |
80 |
| Встати! Суд прийшов |
85 |
| Чи можливе повернення України на шлях до комунізму? |
87 |
| Акценти виховання |
94 |
| Захист по-міністерськи |
99 |
| Депутатські роздуми під час владних змагань |
105 |
| Чому колишні комуністи віддають перевагу відновленню старої КПУ, а не створенню нової? |
113 |
| Чи матиме перспективу випускник Вінницького політехнічного інституту? |
118 |
| Сорокагодинний робочий тиждень - це півмільйона додаткових робочих місць |
124 |
| Демократія чи диктатура? |
125 |
| Звіт ректора за чотири роки роботи (1989 - 1993) |
131 |
| Помилка демократів, або ще раз про референдум |
137 |
| Тестуванню — "за", але ... |
142 |
| Неадекватність реакції на розумний крок |
148 |
| Україна в світлі прожекторів московських подій |
155 |
| Перший варіант післямови, або що треба робити |
162 |
| Післямова |
184 |